VSE ZA IZDELAVO KOZMETIKE NA ENEM MESTU

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
 

Svetujemo Vam, da si pred uporabo spletne strani www.ha-sh.si pazljivo preberete Pogoje poslovanja.
Če se z njimi ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate.
 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.ha-sh.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o
varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina www.ha-sh.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji
izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje www.ha-sh.si, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik
je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno
trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske
pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika
nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec
postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo
delovanje spletne trgovine www.ha.sh.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med
ponudnikom in kupcem.

Podatki o podjetju:

HA-SH, ŠPELA HAM s.p.
OB LJUBLJANICI 28 
1000 LJUBLJANA 
D.Š. SI67366872 
Mat.št. 6756654000

Št. vpisa v Poslovni register Slovenije:

AJPES 0426-81-20150107-001080 z dne 07.01.2015
IBAN SI56 0201 2026 1309 138
ZAVEZANEC ZA DDV: NE
TEL.ŠT.: 051 814 899

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto
podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost
izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno
določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je e možno
odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z
vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Način plačila

V spletni trgovini www.ha-sh.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju: naročilo plačate ob prevzemu pošiljke z gotovino
- po predračunu: na vaš e-poštni naslov pošljemo predračun, po prejemu plačila vam
odpremimo plačano blago.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroki.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in
kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta,
zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih
trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod
goraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne
podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se
cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od
nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj
razlikujejo.

Postopek nakupa in naročilo

 

Izdelek, ki ga kupec želi kupiti, je potrebno dodati v spletno nakupovalno košarico.

To stori v sledečih korakih:

Željen izdelek poišče preko namenskega iskalnika na levi strani zgoraj. V polje »Išči« kupec

vpiše ključno besedo (npr. masla in olja) in klikne na iskalo na desni strani polja. Med prikazanimi

izdelki klikne na željen izdelek in odpre se stran s podrobnim opisom izdelka. V vnosno polje

»Količina« kupec vnese željeno količino in klikne na gumb »DODAJ V KOŠARICO«. Izdelek je

možno dodati v spletno košarico že na pregledu izdelkov z vpisom željene količine v vnosno polje

pod sliko izdelka in klikom na košarico na desni strani vnosnega polja. Alternativno lahko kupec

klikne na sliko ali naziv izdelka. Odpre se stran s podrobnim opisom izdelka. V vnosno polje

»Št. izdelkov« kupec vnese željeno količino in klikne na gumb »DODAJ V KOŠARICO«. Dostop

do vsebine košarice je mogoč v vsakem trenutku s klikom na povezavo »Moj voziček« na zgornjem robu strani.

Naročilo postane veljavno, ko ga kupec odda. Do oddaje naročila kupec pride v treh korakih:

  1. V prvem koraku so v košarici na pregled vsi izdelki in naročene količine. Količino je možno spremeniti z vpisom nove količine. Izdelek je možno odstraniti iz košarice s klikom na povezavo »odstrani«. Na naslednji korak nakupa nadaljujemo s klikom na gumb »NADALJUJ«.
  2. V drugem koraku izberemo željen način plačila (plačilo po povzetju ali z nakazilom na tekoči račun podjetja HA.SH Špela Ham s.p.). V kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naslova naročnika, mora kupec obkljukati polje »Naslov za dostavo se razlikuje od naslova plačnika.« in vpisati pravilni naslov za dostavo. Na naslednji korak nakupa nadaljujemo s klikom na gumb »NADALJUJ«.
  3. V tretjem koraku nakupa je prikazan povzetek naročila, možno pa je vpisati tudi opombo ob naročilu. Naročilo je uspešno oddano po kliku na gumb „ODDAJ NAROČILO“ in prejetju potrditvenega elektronskega obvestila na elektronski naslov, ki ga kupec vnese ob prijavi v spletno trgovino. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema.

V primeru plačila po povzetju bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 3. delovnih

dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila.

V primeru plačila po predračunu, bo ponudnik naročilo odpremil po prejetju celotne kupnine.

Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 3 dni. Če v tem času naročila ne plača,

lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče. Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila

ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti.

V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi

in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Po odpremi naročila bo kupec na elektronski naslov prejel e-obvestilo.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo

naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa

tudi prek povezave v potrditvenem elektronskem sporočilu, ki ga je prejel ob oddaji naročila.

V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: info@ha-sh.si

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3 delovne dni v ostalih primerih pa do 30 dni. Za
izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru
daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po
telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za www.ha-sh.si spletna
trgovina opravlja Pošta Slovenije.
V kolikor se odločite za način plačila "po povzetju", bo Pošta Slovenije obračunala še strošek
za storitev nakazila (1,22 € plus strošek pošiljanja). V primeru plačila "po predračunu" na naš TRR,
je cena pošiljanja enotna, in sicer 3,70 € za paket. Pri naročilu to vpišite pod komentar.
Za nakupe v znesku 60 € in več je poštnina po Sloveniji brezplačna.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik Ha-sh.si nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu

obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi

od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga,

nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če ponudnik ponudi, da sam

prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom

14 dnevnega roka za vračilo. 

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa

od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b. člena.

Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz

petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe

(http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915).

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenim za odstop

od pogodbe. Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko

izpolni in predloži obrazec iz petega odstavka tega člena ali poda nedvoumno izjavo,

iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V takem primeru mu podjetje nemudoma potrdi

prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede

uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje

informativnega gradiva, ponudb, računov, za dostavo naročila) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi

za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 
Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamno
sporočilo. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih
sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnosti trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov,
ko so objavljeni na njegovi strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova
dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na
spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu
mogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka.
Izdelki v spletni trgovini se uporabljajo za kozmetično uporabo ali za izdelovanje končnih
kozmetičnih proizvodov. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno
namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren
izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi
napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetja prav tako ne daje nobenih zdravstvenih
zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju
kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

Pritožbe in spori

ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko
uporabniki pošljejo po elektronski pošti: info@ha-sh.si ali po klasični pošti na naslov:
HA.SH, ŠPELA HAM s.p.
OB LJUBLJANICI 28
1000 LJUBLJANA
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku,
kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si
prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

REKLAMACIJA

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo

na e-naslov: info@ha-sh.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti originalni račun. Ponudnik bo

v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal

postopek obravnave reklamacije.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po

vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Pojasnilo za stvarne napake:

37.čl. ZVPot:

  • Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za
  • stvarne napake svoje izpolnitve.

37.a člen

  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki
  • obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu
  • omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec
  • mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku
  • prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko
  • mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
  • Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku
  • šest mesecev od izročitve.

37.c člen

  • Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
  • -       odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali -  
  •      blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali -       vrne plačani znesek.
  • V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev
  • škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa
  • in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega
  • odstavka tega člena.
  • Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva,
  • ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

      39. člen

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna,

 mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi

zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

 

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh

po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja

potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko

sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ha-sh.si, ki kot

ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani

objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

 

Podjetje www.ha-sh.si, vsi podatki in slike izdelkov, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z
Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez
predhodnega pisnega dovoljenja

Predlogi, ideje, pobude... 

 

Veseli bomo vašega mnenja! 

 

 

HA.SH Špela Ham s.p.,

Ob Ljubljanici 28 1000 Ljubljana

 

T: 051 814 899

E: info@ha-sh.si

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih